RZETELNOŚĆ

,,Notariusz zobowiązany jest dokonywać czynności zawodowych zgodnie z prawem, według najlepszej woli i wiedzy oraz z należytą starannością."

Kancelaria notarialna – Warszawa, Wola, Bemowo

Notariusz Warszawa

Rzetelność, doświadczenie i umiejętne oraz zgodne z prawem prowadzenie naszych Klientów przez każdą czynność – oferuje Joanna Maniszewska-Ejsmont, nasz Notariusz. Warszawa jest miejscem świadczenia naszych usług od poniedziałku do piątku.

Pozostajemy do dyspozycji dla wszystkich mieszkańców stolicy i okolic, natomiast ze względu na lokalizację, kancelaria głównie obsługuje dzielnice Wola i Bemowo.

Realizowane czynności: umowy w zakresie nieruchomości, spadki, majątek małżeństwa, obsługa spółek i inne

Kancelaria realizuje czynności prawne różnego rodzaju, specjalizując się w:

• obrocie nieruchomościami (umowy sprzedaży, darowizny, przedwstępne itp.),
  • prawie spadkowym (dział spadku, przyjęcie lub odrzucenie spadku, otwarcie testamentu, poświadczenie dziedziczenia itp.),
  • prawie rodzinnym (intercyza, rozdzielność i podział majątku wspólnego) oraz
  • obsłudze spółek (akt założycielski spółki, umowy spółek, oświadczenia, protokoły, sprzedaż udziałów w spółce).

Doświadczenie i uprawnienia notariusza

Notariusz Joanna Maniszewska Ejsmont

Kancelarię notarialną “Notariusz na Woli” od 2015 roku prowadzi Joanna Maniszewska-Ejsmont, powołana na notariusza decyzją Ministra Sprawiedliwości w tym samym roku.

• Doświadczenie w kancelarii notarialnej zdobywała od 2011 roku.
  • Posiada tytuł naukowy magistra Prawa, przyznany na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
  • Zna język angielski wraz z zaawansowanymi zwrotami prawniczymi, o czym świadczy uzyskany w 2009 roku certyfikat TOLES HIGHER.

KANCELARIA NOTARIALNA
JOANNA MANISZEWSKA-EJSMONT